Lantbrukarnas Riksförbund (LRF)
När vi fick uppdraget att bygga om Lantbrukarnas Riksförbunds (LRF) nuvarande webb började vi bena ut vilka utmaningar LRF såg med befintlig webbplats och vart fokus skulle ligga på den nya webbplatsen.
Utmaningen
LRF betonade att det viktigaste för dem är att medlemmen är i fokus. Vidare önskade de modernisera designen, förbättra prestandan och fokusera på användarvänlighet.
OM LRF
Lantbrukarnas Riksförbund, LRF, är en partipolitiskt obunden företagar- och intresseorganisation för människor och företag inom de gröna näringarna. LRF medverkar till utveckling av företag och företagare med jord, skog, trädgård och landsbygdens miljö som bas, så att de kan förverkliga sina ambitioner om tillväxt, lönsamhet och attraktionskraft.
Lösningen
Resultatet
Den nya webben är modern, användarvänlig och anpassad efter medlemmarnas och redaktörernas behov. Sajten erbjuder personaliserad kommunikation, baserad på intressen, ett inloggat läge för den förtroendevalda och verktyg för redaktörer. Design och funktionalitet skapar sömlösa flöden; allt från inloggning med BankID till enkla betalningslösningar för medlemsavgift med Swish eller SwedbankPay och anpassning av innehåll efter intresse och behov.
Har du andra frågor?
Oroa dig inte, du kan ställa din fråga här nere i formuläret.
Fler referenser
Svegro
Toxic presenterar stolt vårt senaste kundcase: en komplett omvandling av svegro.se . Med fokus på modern UX/UI-design, en stabil plattform i Umbraco och innovativa funktioner har vi skapat en digital plattform som inte bara höjer Svegros varumärkeskännedom utan också inspirerar till ett hållbart liv med ekologisk odling. Den nya webbplatsen erbjuder en fördjupad användarupplevelse som speglar den 'wow'-känsla Svegro är kända för.
BLS
Vi byggde en skalbar och flexibel lösning i Umbraco CMS med fokus på användarupplevelse, skalbarhet och enkel navigering.
Didner & Gerge
Toxic har byggt en ny publik webb och ett inloggat läge i samma Umbraco–lösning för fondbolaget Didner & Gerge.